lørdag, november 18, 2006

Bitt av basillen


Det er kanskje ikke så mange som vet om det, men jeg har blitt "smitta" av Sanna. Dobbeltnavn syndromet heter det eller noe sånt. Jeg har blitt hekta på dobbeltnavn, samler på de. Det har tatt litt av kan man si, det popper stadig opp nye dobbelnavn i hodet mitt...har ikke begynt å skrive dem ned enda, men må vel kanskje begynne med det snart.

Når vi snakker om Sanna så må jeg nesten ha med at jeg og Sanna var på teater på Isak på Torsdagen. Vi så Rent, søstra mi spiller. Det var utrolig bra!

Når man snakker om å bli bitt, så har jeg hatt en traumatisk start på denne helga. jeg var på vei hjem i fra jobb, plutselig møtte jeg to hunder som gikk på tur med sine eiere, plutselig angrep den ene hunden meg og beit meg i handa. Jeg hadde heldigvis hansker på og fremdeles ser jeg merke etter tennene. Ikke nok med det, da jeg kom hjem og skulle ta inn bikkja mi, så stakk hun av som ett olja lyn og ble borte. Den kom heldigvis hjem igjen når mamma kom hjem, da måtte hun bades for hun så ikke ut...

I kveld skal jeg på konsert med Melhus Songlag med flere i gammelgruva på Løkken. Så det blir bra! :p

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Koffor man blør mer når man skader finger enn f.eks hender?

Er nok fordi hvis man skjærer seg i en finger, er det ofte nærmere en arterie enn hvis man skader en hånd... men det er jo alt ettersom hvor du skader deg da. Heihå!:)

3:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

....men mer presist, vil steder med større gjennomblødning/blodforsyning blø mer. Men det sier seg kanskje selv.

4:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home