mandag, november 06, 2006

Kontraster...

I kveld har jeg vært på bursdagen til Torbjørn, vi feira den i byen. Første spilte vi bowling også spiste noen av oss pizza på egon. Etterpå skulle vi ta bussen hjem, men den rakk vi ikke så vi stakk til ei venninne av Torbjørn, hun heter Helene tror jeg. Da vi tok bussen hjem til Melhus traff jeg en fyr jeg ikke har snakka med på veldig lenge, det var koselig.

I morgen skal jeg i begravelse, snakker om kontraster! Jeg har så å si aldri vært i en begravelse før, så det kan bli rart og sånn. Jeg får i allefall andledning til å bruke dressen min ;)og jeg får halv dag på jobben + at jeg får møte folk jeg ikke har møtt på en god stund. Hadde tenkt å treffe de en gang, nå får jeg møte de...Men det var ikke sånn jeg ville at vi skulle møtes om du skjønner.

Yeah, nok om det...Da er det bare å si god natt og drøm hardt til dere som forstår den ;) (Sanna)