onsdag, oktober 25, 2006

Less of me...


Ja, så vant RBK gullet og Aalesund rykke opp i det gode selskap igjen der de hører hjemme.

Dere har kanskje lagt merke til at jeg ikke er så mye i PK, vel det har seg sånn at jeg ikke kommer meg dit. Vet at det går busser og sånn, gidder ikke det styret med å bytte buss i byen og sånn. I fremtiden vil dere vel se mindre og mindre av meg tror jeg. Særlig etter Per S. og familien flytter...Dette er kanskje en glad nyhet for noen. Vel vi for se hvordan det blir, men sånn det ser ut nå, så er dette realiteten. Det vil ikke si at jeg ikke holder kontakt og sånn, jeg sier det bare som det er så dette ikke blir noe overaskelse.

Så vi sees sikkert en eller annen gang ;)

BTW. så er bildet to eller tre år gammelt, så jeg har ikke tatt skjegget. Hadde ikke skjegg på den tiden ;)