mandag, oktober 16, 2006

Oppdals tur


Ja, da har jeg vært på Oppdal med gjengen i PK, det var kule greier! Vi dro til Oppdal på fredagen og ble der til søndags morgen. Turen oppover gikk greit, den ble litt kjedelig så jeg bestemte meg for å sove litt selv om det ikke går. Jeg klarer ikke å sove på buss, tog, fly eller bil, sånn er det bare. Da vi kom fram var det stappmørkt ute så vi gikk så å si i blinde. Vi hadde bare leid det ene huset, det store hvor alle 25 skulle sove i.

Lørdagen kom og det ble tur til Dindalshytta, det tok ca en time å gå dit. Det som var litt dumt var at vi rasta like før vi kom fram til hytta, vi var der i ca 20 min.(?)før vi bestemte oss for å gå videre til hytta. Da vi kom dit satt Susanna og noen til der og venta på oss. Etter en stund dro vi tilbake til leirstedet, på vei nedover traff jeg på noen bekjente som jeg snakka litt med. Da vi kom ned var det middag, chilligryte var det og det var godt. :) Jeg var med å rydde etter middagen, det gikk greit, fikk en god del hjelp.

Nattmanøver stod på programmet etter på og jeg var usikker på om jeg skulle bli med eller ikke, men jeg ble med og det var bra! For dette er en av de lekene jeg synes er veldig morsom!

På søndagen måtte jeg stå opp 07:40 for å få frokost, vi skulle nemlig rekke møte i PK som begynte 11, det rakk vi ikke...Vi var så trøtte og slitne når vi kom til PK. Det var noen som ble igjen på Oppdal en stund etter oss andre hadde dratt så det ble trangt i bilene. Måtte sitte 6 i hver bil, jeg hadde det som plommen i egget kan man si! Jeg satt baki sammen med tre jenter, det er det ikke ofe jeg gjør. Etter at vi var i PK dro vi til Tempe å spiste hjemmelaga pizza og spilte TP og Settlers, jeg vant i Settlers! :D

Jepp, så dette har vært ei fin helg på alle måter.
Sorry for at jeg legger ut bilde av deg GI, si i fra hvis du ikke liker det!

3 Comments:

Blogger Hilde said...

jeg liker bildet av artsfrenden din:p
så det var her det hele startet, det ante jeg ikke. Grattis med 1 års jubileum sier nå jeg! muah

8:50 a.m.  
Blogger Unknown said...

Artig å lese bloggen.
At det tok en time å gå opp, er vel en smule overdrevet men... og dessuten ble vi ikke værende så lenge på sætra etter at dere andre dro, men vi slapp å stå opp så grytidlig iallefall.

3:04 p.m.  
Anonymous Anonym said...

syntes bildet var sexy jeg ;) gjerne benytt det! hilde: koselig at du liker det *sleskt smil*

4:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home