torsdag, november 02, 2006

Pure Magic

Jess, dagen i dag har vært helt grei den, vært på jobb og sånn som vanlig. I går fikk jeg vite at Sanna ikke greier å holde avtalen, så nå står jeg og Ane sterke sammen helt til desemeber. Ja, jeg snakker om godteriavtalen...

I kveld så har jeg gått en fantastisk tur med bikkja, Månen skinte ned på oss mens vi gikk i snøen. Snøen har lagt seg på trærne så de ser litt tunge ut, vi gikk på en vei som gikk igjenom en skog. Det er ingen lys der utenom månen, det var litt eventyr kan man si. Hadde med iPod som jeg hørte på, til og med musikken passa bra ;) Alt var bra untatt at det var glatt så jeg nesten datt ett par ganger. Sånne turer burde alle ha en gang! Det var rett og slett magisk.

Hadde alt klart i hodet før jeg begynte å skrive, men så falt ting ut og det ble sånn som det her. Håper det ble bra likevel...

1 Comments:

Blogger Sanna Marie said...

ja, du den godteriavtalen er litt for hard, det er bare ikke verdt det. særlig når vi ikke har den støttegruppe-ordningen vi hadde i sommerferien..

6:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home