mandag, oktober 30, 2006

Come with me to Iceland!

Ja, denne gutten har tenkt å følge i Piffas fotspor, i allefall en stund. har planer pom å reise til Island some day, mulig det blir før jul. Det spørs om jeg får med meg noen, er nesten avhengi av det for jeg vil ikke reise alene. Vi får se hva det blir til, fremdeles er det bare en drøm. Hvis jeg får med meg noen så reiser vi! Har allerede begynt å sett på priser og sånn, jeg har veldig lyst til å dra dit. Come on people!

Må ha litt om Nynorsk. Jeg vet at det folk som ikke liker nynorsk, men jeg liker det. Det blir noe ekstra med det når man leser, blir finere eller skummlere..det kommer an på hva man leser. Det er lett å bli påvirka av andre, særlig når man chatter med folk eller snakker med folk. Man tar gjerne etter den andre si dialekt og sånn. Jeg har begynt å snakke finere enn før så jeg har nok blitt påvirka av andre, jeg vet ikke om det er bra eller ikke.

Det er nok for denne gang...