torsdag, oktober 19, 2006

The candy agreement

I dag bestemte jeg meg for å starte en godteriavtale med Sanna, håper flere henger seg på. Jeg tenkte at hvis jeg skulle holde meg unna julegodt frem til desember så kan jeg klare alt godt også og sånn ble det. Så fra og med i morgen skal jeg ikke spise:kake, potetgull, dessert av noe slag og kjeks. Nå kommer det viktigste, jeg kan ikke drikke brus, men vi har ikke sagt noe om annen søt drikke som saft, cider og sånn. Heldigvis er det fri på lørdagen og kan vi spise så mye vi bare orker! Denne avtalen går ut 1. desember. Sååå, ikke frist meg med godsaker, for "jeg kan motstå alt untatt fristelser"! Ja, det blir hardt, men jeg er jo så hard at jeg kan stå i mot forhåpentligvis...

1 Comments:

Blogger Ane said...

nei men gjorde du virkeli det..grattis:/

ja kanskje jeg vil henge meg på godteriavtalen..hoho

11:01 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home