tirsdag, september 19, 2006

Nok en oppdatering

Jeg vet at jeg har vært dårlig til og oppdatere bloggen min, jeg gidder liksom ikke fordi det er egentlig lite som skjer...

På Fredagen var jeg på bursdag til Susanna, det var veldig koselig for det var ting som skjedde :D Det ble sånn at jeg skulle gå meg en tur, så kom Hilde og John Sverre og jeg ble med dem hjem til Hilde som ikke bor så langt unna. Etter det gikk jeg ett stykke for å se på hus og sånn blant annet. Det er utrolig mange fine hus der i området, kunne ha tenkt meg å ha ett eller to av dem i allefall!

Var på HaustRock på lørdagen sammen med Trailer Kristian og gjengen, det var utrolig kult! Beinhard, A new day, Josephine og flere ukjente band spilte. Jeg og Kristian tok nattbussen hjem klokka tre så jeg kom hjem ca 4, nok så sent kan du si. Var ikke på fylla hvis noen trodde det, har nemlig fått spørsmål om det...

2 Comments:

Blogger Marion Kristina said...

hihi.. Haust Rock ja ! bra!
\m/Òó\m/ skull egentli på det på lørdagen og, men d vart bare fredagen gitt...
Digge den musikken dem spille der altså..genialt..

1:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ø e ikke trailer kristian længer..
kanskje en grunn at æ har slutta som d!!

2:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home