lørdag, september 30, 2006

Mye har sjedd i det siste.

Jepp, mye har skjedd i det siste, det har skjedd ting hver kveld siden torsdagen. På torsdagen var jeg på Lerkendal og så RBK slå Tromsø, det var ca 20 000 folk der! Skal kanskje på lerkendal på søndagen også for å se RBK spille mot Lyn.

I går var jeg på kino sammen med fammen å så "over hekken" på norsk, skal se den en gang til, men da er det på orginalspråket som er Engelsk.

I kveld så blir det fest til søstra mi! Hun skal ha innflyttingsfest så jeg kommer til å bli kjent med nye folk og det er jo ikke så dumt :)

Har litt planer om å skrive selvbiografi, har en del å skrive om ka du si selv om jeg ikke er så gammel enda. Har også planer om å reise litt, Island er ett mål i allefall...vet ikke når det blir eller med hvem enda, skal lufte ideen i allefall og se om folk er villig til å bli med for jeg gidder ikke å dra aleine. Russland er også spennende, men Island er mest aktuelt virker det som.

Det her ble kanskje litt rotete men, dette er bare en kjapp oppdatering.

1 Comments:

Blogger Marion Kristina said...

jaha, såppas ja...
lykke til da! =D

1:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home