søndag, november 12, 2006

Min kvite russer

Jeg drakk min første drink i går, det ble en kvit russer som man sier på norsk eller white russian. Jeg og pappa var på bluesfestival på melhus i går, det var stein bra! Frode Alnes spilte blant annet. Det var fult hus og mange som jeg ikke har sett på mange år, trivelig å møte de igjen!

I dag er det farsdag som du kanskje vet, det var en trivelig dag. Hele familien var samlet, jeg måtte spille litt piano for de siden de spilte gitar. Ellers var dagen fin, jeg har ikke gjort så mye i dag, men likevel gjort en del om du skjønner. Siden det er farsdag så spiste jeg kake og sånn, nok ett fritak i fra avtalen. Det er ikke lenge igjen av avtalen nå, den avsluttes 1. desember.

Fremtiden: På torsdagen skal jeg se søstra mi spille i Rent på Isak og på lørdagen skal jeg se mamma synge i kor. De setter opp Requiem av Mozart, det blir også bra. De skal ha konsert i gammelGruva på Løkken.