lørdag, august 19, 2006

Dreams


Ja, som folk kanskje vet, så drømme æ en del om div folk. Pleie vanligvis å husk det æ drømme, spes. hvis det e no sært æ drømme...Pleie å la folk som e involvert i den får høre om den.

Du vet at det er tradisjon å legge sju forskjellige villblomster under hodeputa på St.Hansaften? Da skal man drømme om den man skal gifte seg med. Jeg har prøvd det ett par ganger, en gang på Oppdal skjedde det noe spesiellt. Jepp, jeg var leder for en barneleir sammen med GIS og David blant annet. Dette tror jeg var første gangen jeg prøvde det med å legge villblomster under hodeputa. Jeg tror jeg drømte om denne jenta du ser på bilde. Det var til og med musikk i drømmen! "Brudemarsj i fra Jämtland" som er en av verdens fineste sanger etter min mening! Jeg drømte at det var ei jente som dansa i ei blomstereng og hun hadde på seg brudekjole, musikken var i bakgrunnen. Den natta gjorde jeg visst noe i søvne også, GIS kan bekrefte det! Jeg reiste meg opp i soveposen jeg lå i og så stygt på han...vet ikke hvorfor jeg gjorde det, sånt skjer i blant.

2 Comments:

Blogger Ane said...

tenkte meg det var hun du drømte om ja;) hehe

2:05 p.m.  
Blogger Toggen said...

Hvorfor tenkte du at jeg drømte om henne? Er det så åpenbart? Hehe

1:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home