søndag, august 27, 2006

Ups and downs


Ja, det er har vært en del ups and downs i løpet av helga. Det hele starta på torsdagen som var en av de verste dagenene jeg har hatt...Jeg sov for lenge så jeg ikke rakk den bussen jeg skulle ta, det betyr at jeg kommer litt for sent på jobb fordi at jeg må gå ett stykke. På vei til jobb begynte jeg og hoste slim sånn ta jeg måtte kaste opp, jeg hadde heldigvis ikke så mye i magen siden jeg ikke fikk spist frokost. Jeg hadde ikke fått vernesko på jobben da jeg kom, har venta på de lenge. Den dagen kom de og jeg ble glad og tok de på meg, de passet også! Jeg ble så glad for at de endelig kom at jeg jobbet litt fortere og da skjedde det noe forferdelig! Den teite boremaskinen(den er svær og står på bakken!) har sånn føtter som automatisk kommer ned når jeg tråkker på en pedal, de er ment til å holde på plass det jeg skal borre i...Lillefingeren min på venstre hånd kom under en sånn fot og det var sinnsykt vondt! Neglen sprakk og greier, det som blir igjen av neglen blir nok blå...Da slutta jeg for dagen.

Så ble det Fredag og burnout på PK :D det ble en fin kveld med mye godt å spise og drikke. Jeg spilte burnout, vi hadde turnering men jeg kom ikke så langt...Ble slått ut av ei dame...*flaut* Har en avtale med Sanna, hun skal kjøpe Kaizers til meg. Den første cd`n kom den kvelden!

Det er utrolig hva en person kan gjøre bare ved å snakke med en, spesielt hvis man for eksempel liker den personen man snakker med! (Du vet hva jeg mener) Det gjør meg glad i allefall!

Så på lørdagen drog jeg på hytta, satte på motorsykkel dit! Det viste seg at den kvelden ble det skodde vær, noe som jeg liker veldig godt! jeg tok en del bilder, noen ble bra også. Etter at skodda forsvant kom det fram en kjempe fin stjernehimmel!