torsdag, august 17, 2006

En ting som ikke skulle bli en vane, men som holder på å bli det

Alle synes det er godt å ligge lenge om morgenen? Til og med jeg gjør det...Når man skal på jobb må man opp tidlig, det sier seg selv. Jeg burde stå opp 06:15, men ligger en halvtime lengere bare fordi det er så godt å ligge der. Vet at jeg har en buss å rekke som går 07:05! Som du ser så har jeg ikke så god tid som jeg hadde tenkt meg så jeg rekker ikke å spise frokost f eks. selv om det er dagens viktige måltid. På Melhus må jeg bytte buss og vente ett kvarter på den, flaks at vi har narvesen der! Så jeg går til narvesen og kjøper meg ny bakte boller og en iste og sitter og venter på bussen mens jeg spiser. Dette har seriøst skjedd 4 ganger denne uka og det må bli en stopp snart! Det blir så dyrt i lengden, men det er utrolig lettvint og godt...Men jeg tror bollene gjør sånn at jeg får en del luft i magen, ikke bra.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

xP
haha, klart det..alle liker jo å ligge lenge om morgenen, med mindre det er et totalt A-menneske eller en morgenfugl.. =S nei dem liker vi ikke.. hurra for B-mennesker! =D

4:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Luft i magen er bedre enn luft i hagen

11:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home