fredag, januar 05, 2007

The truth must be told

Inspecktor Løkken her!

Jeg prøver å finne ut hvem som skrev en kommentar på bloggen min i posten: Now and then. Det så ut som det er ei Hege som har skrevet den, men det stemmer ikke. Personen etterlot tlf nummer og mail adresse, det viste seg at mail adressa ikke var gyldig, men at nummeret stemte. Jeg sendte henne sms i går kveld og ble oppringt av henne i dag, hun visste ikke at hun hadde skrevet det og ble litt sint for at hennes nr. og navn ble brukt.

I kommentaren stod det at jeg var den kjekkeste mannen hun hadde sett og hun ville at jeg skulle klippe meg for da så jeg ut som en skikkelig godgutt. Kommentaren er desverre sletta, det var egentlig det beste.

Jeg prøver å finne ut om dette er tull eller om det er ekte, jeg ble smigret uansett. Prøver også å finne ut hvem det var som skrev dette.

Hvis det ikke er tull kommer kanskje vedkommende til å ta mer kontakt og forhåpentligvis ikke skjule seg bak ett falskt navn. Sånn det ser ut nå så er bare tull, det gir meg en grunn til å ikke klippe meg bare fordi hun som skrev det ville det.

You better be careful, for jeg er på sporet som Tore.