torsdag, januar 11, 2007

Haircut og Antony and the Johnsons.

Som dere kanskje vet så har jeg klipt meg, det skjedde på Onsdagen. jeg hadde egentlig time på fredagen hos en frisør som bor i gata, men måtte avbestille for jeg klarte ikke å vente lenger.

Har mer eller mindre gitt opp å finne ut av hvem som skrev kommentaren i posten "now and then", nå er det bare å vente på reaksjoner fra folk. Bilde kommer når jeg er fin på håret eller gidder å ta bilde av meg selv, you may choose! hehe.

Jeg fatter ikke at folk ikke har hørt om Antony and the Johnsons før, det er så utrolig bra! Mitt oppdrag er å få folk tl å høre på han og finne ut mer, jeg har allerede begynt! jeg vet at han er en spesiell fyr med en spesiell stemme som det er umulig å ta feil av. De kanskje mest kjente sangene heter "You are my sister" og "Hope there's someone..."

Groetjes!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gleder meg til å se bildet :) Blir nok bra!

10:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home