tirsdag, august 08, 2006

Ting jeg er irritert over og mere...

Skjønner ikke hvorfor bussen må ha sommerrute? Det betyr at jeg må stå opp tidligere og så vente ett kvarter på bussen der jeg må bytte buss! De har rett og slett tatt bort de bussene som går når skolebarna skal hjem eller til skolen...Det er jo de bussene som jeg pleier å ta, gleder meg til at de slutter med sommerruta!

Jepp jeg har hatt min første dag på jobb i dag etter ferien, det gikk ikke helt som jeg hadd tenkt. Jeg hadde glemt å ta med nøkkelen til skapet mitt med arbeidsklær, heldigvis finnes det noe som heter reservenøkkel så det gikk bra! Skal ta med egen nøkkel i morgen, jeg lover! Fikk en ny oppgave i dag, jeg skulle pakke bord i pappkasser som vi skal lever til butikker og sånn tror jeg, vi selger det i allefall. Jeg jobba sammen med en person, så jeg var ikke alene om det i begynnelsen. Da jeg ble alene gikk det også bra helt til at jeg skulle flytte noen esker med bord...De lå på en palle og det var en jekketralle der, så jeg bar ett bord og jeg snubla i jekketralla så bordet jeg bar datt i bakken sammen med meg...Du kan sikkert se det for deg, bang sa det og folk kom løpende. Det gikk bra med meg, men jeg vet ikke hvordan bordet klarte seg.

Huff, vet at jeg skriver mye...håper at dere orker å lese det. Dette begynner å ligne en slags dagbok, mangler bare å skrive "Kjære dagbok" eller noe sånt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, kan se det for meg Torgrim! Bra det gikk bra med deg da!

6:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dakar bordet.... x)
BRa det gikk bra med deg, Torgrim, litt kjipt å skade seg første dag på jobb etter latmannsdager ;)

10:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home