søndag, august 06, 2006

Ferien snart over for denne gang....

Ja, da er ferien snart over. Begynner på jobb igjen på tirsdagen...Har noen planer som det ikke blir noe av pga at folk ikke blir med, kunne ha tenkt meg å dra på Steinvikholmen fo å se Gunnhild og resten spille i ett spel. Har faktisk igjen en flaske vin også, hint hint!

Blir hjemme sammen med broren min den uka her også, det går nok bra. Har blitt ganske hekta på Kaizers i det siste, skjønner det ikke helt...

Må jo ha med at jeg var i brylupp i går, det var feiende flott! Dennis og Lisa gifta seg, jeg var med i kirka og på kaffen etter på. Det ble dansing og sånn, det var gøy...kjenner det er lenge siden jeg har vært på dansegulvet, ikke bra. Mens vi dansa fikk jeg en følelse av at det var jul, det kan ha noe med at vi hørte på Frank Sinatra. Ting ble ikke helt som planlagt, skulle ha dansa mere og med flere, men sånn ble det ikke denne gangen.

Dagens sang: "Shy boy" med Katie Melua takket være Nelly som sa at sangen var om meg, skjønner ikke hva hun mener...hehe

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

sjekk ut http://www.martheholum.blogspot.com!!!

6:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home