torsdag, august 03, 2006

Ting du ikke visste om meg...


Ja, jeg føler det er på tide å avsløre noen "hemmeligheter" for dere. Du visste kanskje ikke at jeg har "gitt" ut en cd? Joda, det er 12 spor på den til og med! Jeg og en kompis laga den, jeg sang og han stod for produksjonen. Det er bare 5 eksemplarer eller noe sånt, den ble gitt bort som julegave ett år. Jaja, nok om det.

Jeg har også gjort noe dere aldri har trodde jeg kom til å gjøre, jeg og noen kompiser hadde ett band da vi gikk på skolen, "Superbus Scabra" het det, det er så å si oppløst nå. Jeg sang å de spilte "Under the bridge" med RHCP (Red Hot ChiliPeppers) på avsluttninga på skolen! Det var så å si ingen som visste om det, da ble det ekstra morsomt! Ja, hele skolen pluss foreldre og sånn var der å hørte på. Det var min første solo opptreden for mange folk!

Om jeg ett artistnavn? Ja, men det er få som vet om det og det er aldri brukt. Men uansett, hvis du vil vite det så er det "Grimophon"...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ser man det, ser man det.. :)

4:07 p.m.  
Anonymous Anonym said...

woohoo, denne bloggen blir bare mer og mer interessant!

-hilde

11:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home