lørdag, januar 27, 2007

Bursdag og sånn...

Jeg må si at jeg hadde en fin dag på Onsdagen, la meg fortelle deg litt om den. Det begynte med at jeg dro på jobb og tida gikk ganske fort. Jeg skulle til PK, men Kristian skulle ikke kjøre så jeg måtte komme meg dit på egenhånd. Da er jeg så heldig at jeg har en kompis som skulle til Klæbu så han kjørte meg til Heimdal. På den dagen hadde søstra mi og bestefaren min bursdag så jeg dro liksågodt på besøk til han, nevnte jeg at han bor på Heimdal og det er ikke så langt å gå til PK fra de...Uansett så gikk jeg dit, der fikk jeg god middag og god vin. Det var deilig å bare være der å slappe av etter jobb før jeg skulle på møte i PK som også var veldig bra.

Du kan si at det ble en fin dag! Det er ikke så mye å si om den dagen egentlig. Jeg skal tilbake på bursdag på Søndagen, så det blir bra!