fredag, mars 23, 2007

Vesketrikset=sjekketriks

Jepp, noen av dere har sikkert hørt at jeg har prøvd og forklare det. Dette trikset ble utvikla av GIS, Ida og meg på vei hjem fra deb da hun hadde innflyttingsfest.

Det trikset det gjelder nok mest for gutter. Men jenter kan utvikle sin egen vri på det om de vil.

Det er ganske enkelt at gutten ber ei jente om å passe på noe i veska si når de er ute på byen f eks. jenta glemmer det, det samme gjør gutten, men han gjør det kanskje med vilje. Det gjør at de må møtes eller i det minste ta kontakt med hverandre igjen ;)Det er en fin måte å bryte isen på og en god unnskyldning til å ta kontakt med den personen.

Jeg tror det vil funke for noen og andre ikke. Har ikke testa det enda, men det kan skje en dag. ;)

4 Comments:

Blogger Kristian said...

Jeg har ikke veske, så blir nok ikke noe sånt triks på meg nei;)

1:42 p.m.  
Blogger Toggen said...

Nei nei, det e jo du som må be ei jemte om å pass på en ting i veska si, sånn at ho siden kan glem at det e der. Da må jo du ta kontakt med ho igjen ;)

6:25 p.m.  
Blogger Grete Winther Westrum Løvås said...

Sikkert ikke så dumt det der. Har ikke bruk for sjekketriks jeg da :)

8:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ohh! ae sk slutte aa ta med mae veske paa byen.

9:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home