onsdag, august 01, 2007

Somebody to love

Da er tiden kommet, Gunnhild Sundlie har fått jeg kjæreste og det ble ikke meg... :( Las nettopp i Dagbladet at hun har fått seg type, en 27 åring som spiller piano. Han heter Kyrre Havdal. At det går an sier jeg bare, jeg er forsent ute igjen. The show must go on som de sier.

Når jeg først snakke litt om kjærester så kan jeg jo nevne at David og Ida ble sammen i Sverige en gang :)Ja, snakker om Uppsala turen. Da vi skulle hjem igjen fra Uppsala, så satte jeg på i samme bil som nettopp David, Ida, Nicolai og Susanna. Det var da jeg oppdaga det hele mellom David og Ida, de holdte hverandres hender, skulle jeg si noe? Jeg valgte å ikke si noe som helst og late som ingenting.

2 Comments:

Blogger Sanna Marie said...

Velkommen etter! Gunnhild og Kyrre har vært sammen leeeeeng. Ikke at æ e så interessert, men har sett dem sammen flere ganga det siste året.
Men æ ska ikke gni det inn, skjønne at det va kjipt for dæ å få sannheten så brutalt servert. Hvis det hjelpe dæ så kjæm æ ikke til å bli sammen med vokalisten i Red hot æ heller..livet e hardt!:p

9:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

å æ har ikke funne mæ en asiatisk milliardær enda...så ta d heelt m ro...

-hilde

6:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home