torsdag, august 23, 2007

Changes.

Fikk vite i dag at det ikke ble noe VinterDTS i år, så dermed må jeg skynde meg å søke til høstKurset selv om det kom litt brått på. Satser på å komme inn der, you know what to do.

Jeg fant ut at jeg skulle ta skjegget, la meg fortelle deg historien bak det. Jeg hadde en drøm om at jeg tok litt av skjegget og tenkte ikke så mye over det. Etter en stund tenkte jeg å gjøre som i drømmen. Jeg gjorde det, da røyk kotelettene først og så resten av kinnskjegget så det bare blei igjen skjegg under haka. jeg tenkte nøye etter om jeg skulle ta det også, det endte opp med at det også røyk. Nå er det bare stubber igjen. Forandring fryder sies det, og ja, jeg er til en viss grad enig!

1 Comments:

Blogger Sanna Marie said...

oppdatering?

2:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home